Rusza europejska kampania edukacyjna dla użytkowników e-hulajnóg

Z początkiem maja TIER Mobility, firma działająca w sektorze mikromobilności, rozpoczęła nową kampanię edukacyjną „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź TIER”. Kampania, nawiązująca do nazwy marki i sięgająca po motyw zwierząt, będzie miała swoją odsłonę w wielu europejskich krajach, w tym również w Polsce.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Rusza europejska kampania edukacyjna dla użytkowników e-hulajnóg

Jej celem jest promowanie proekologicznych nawyków wśród mieszkańców i edukowanie użytkowników jak w odpowiedzialny i bezpieczny sposób poruszać się w przestrzeni miejskiej. Motyw zwierząt pojawia się w kampanii jako wzór do naśladowania i inspiracja do tworzenia nowoczesnych, niskoemisyjnych miast, w których wszyscy dbają o wspólne dobro społeczności.

Kampania na polskim rynku pojawi się w dwóch odsłonach. Pierwsza z nich to lokalna adaptacja globalnej koncepcji „Behave like an animal”, za której kreację odpowiada holenderska agencja 180 Amsterdam. Kampania w Polsce będzie obejmować liczne działania w digitalu oraz outdoorze. Jej główny element stanowi wideo manifest z udziałem zwierząt, które zabierają głos w ważnej sprawie. W materiale dzielą się one refleksją na temat nadmiernej i szkodliwej dla środowiska produkcji CO2, będącej efektem działań człowieka. Manifest zostanie udostępniony na specjalnej stronie internetowej, a także wzmocniony artykułami kontekstowymi oraz komunikacją w mediach społecznościowych.

Działania outdoorowe, w tym citylighty oraz ekologiczne murale, pojawią się na terenie Warszawy, Krakowa i Gdańska - trzech największych miast, w których TIER oferuje swoje usługi. Ponadto, aby dotrzeć z przekazami do kierowców samochodów, marka zdecydowała się na wykorzystanie reklam na tyłach autobusów, podkreślając integralność rozwiązań e‑mobilnych z komunikacją miejską.

Głównymi bohaterami zwierzęta, będzie mural

Zaplanowane w ramach kampanii działania komunikacji zewnętrznej prowadzone będą w oparciu o wspólny motyw przewodni – zrównoważonego podejścia do życia w miejskiej dżungli, w tym codziennego poruszania się. Wywodząca się z Berlina marka TIER, której nazwa oznacza „zwierzę”, sięga do swoich korzeni i operuje manifestem kampanii oraz hasłami nawiązującymi do czteronożnych – i nie tylko – przyjaciół, m.in.: „Gatunek przystosowany do przemieszczania się”, „Śmigaj, by miasto zakwitło”, „Przechytrzyj korki” czy „Przemierzaj terytorium zrównoważenie”.

grafika

W dalszej fazie kampania zostanie wzbogacona przez pochłaniający zanieczyszczenia powietrza mural zaprojektowany we współpracy z polską artystką, Justyną Stoszek, przy ul. Płaszowskiej w Krakowie. Stanie się pierwszym muralem TIER w Polsce i będzie można go oglądać do końca 2022 roku. Mural będzie również wspierał miasto w walce ze smogiem – zostanie wykonany z wykorzystaniem farb pochłaniających CO2. Za wykonanie całego projektu odpowiedzialna jest kobieca agencja muralowa Red Sheels.

Pierwsza faza kampanii potrwa miesiąc. Za zakup mediów odpowiada PHD. Z kolei agencja Havas PR Warsaw wspiera zespół komunikacji TIER Mobility Poland w opracowaniu materiałów komunikacyjnych.

Druga faza kampanii wystartuje 5 czerwca, w Światowy Dzień Środowiska, aby podkreślić zaangażowanie marki w zrównoważony rozwój w przestrzeni miejskiej. W tej odsłonie kampanii TIER sięga do korzeni polskiego street style’u publikując manifest stworzony wspólnie z polskimi artystami hip-hopowymi. Za kreatywną odsłonę drugiej części kampanii na polskim rynku odpowiada agencja Cut the Mustard.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu