E-mailowa lojalność Kruka

Firma jubilerska W. Kruk włączyła e-mail marketing w realizację swojego programu lojalnościowego klub 'W.Kruk dla Przyjaciół'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Korzystając z systemu Sare, usprawniać będzie komunikację między salonami sprzedaży a klientami korzystającymi z ich usług.

– Dotychczas kontaktowaliśmy się z naszymi klientami w tradycyjny sposób: poprzez spotkania, rozmowy telefoniczne czy listy. Dzięki e-mail marketingowi możemy dostosować treści do grup odbiorców oraz dużo szybciej i na znacznie większą skalę informować ich o nowościach pojawiających się w naszych salonach – mówi Iwona Cieślik PR Manager W.Kurk. – Tą drogą pragniemy także składać im życzenia, np. z okazji świąt – dodaje.

– Sposób korzystania z SARE przez W. KRUK pozwala na przesyłanie konkretnych informacji tylko tym klientom, dla których są one istotne. Dzięki temu, że odbiorcy znajdują w swojej skrzynce wiadomość od „swojego” sklepu firmowego, w którym kupują biżuterię, a nie od ogólnopolskiego producenta, traktują je bardziej osobiście, co przekłada się na lojalność względem salonu – wyjaśnia Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający Sare.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii