E_misja Interactive 360 dla Timex Polska: Czas Inspiracji – wypromuj swój styl

Rusza „Czas Inspiracji” – konkurs dla bloggerów fashion, szafiarzy i wszystkich entuzjastów mody.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Celem konkursu jest promowanie osób podchodzących w innowacyjny sposób do kreowania wizerunku. Aby wziąć udział w rywalizacji, należy stworzyć stylizację inspirowaną zegarkiem Timex Originals. Pula nagród to 6 000 PLN oraz zegarki Timex. Prace oceni jury w składzie: redaktor naczelny magazynu KMAG – Mikołaj Komar, założycielka bloga MADAMEJULIETTA – Julia Kuczyńska,  szefowa działu mody magazynu ELLE – Ina Lekiewicz, szef działu mody magazynu GLAMOUR – Marcin Świderek oraz Marketing Manager TIMEX GROUP POLSKA – Bartosz Szlązkiewicz. Swoich faworytów wybiorą także Internauci.

Zapraszamy wszystkich, dla których moda jest językiem wyrażenia siebie – mówi Bartosz Szlązkiewicz, pomysłodawca konkursu. Chcemy wspierać osoby twórcze, odważne w doborze kolorów, dodatków, posiadające nietuzinkowe spojrzenie na trendy. Szukamy modowych talentów.

Aplikacja została przygotowana przez agencję E_misja Interactive 360. Za wsparcie mediowe kokursu odpowiada agencja 6ix WoMM & Social Media. Obie agencje należą do NuOrder Group.

Aplikacja konkursowa dostępna jest tutaj. Konkurs trwa do końca listopada 2012.

Pierwsza edycja konkursu zgromadziła 726 prac. Zwyciężył duet Paulina Połoz i Karolina Biadasz – studentki piątego roku łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych na wydziale Projektowanie Ubioru. Internauci oddali na swoich faworytów blisko 40 000 głosów, zaś liczba komentarzy na konkursowych forach przekroczyła 11 000. 

Informacja o Timex

Timex Group projektuje i sprzedaje innowacyjne zegarki oraz biżuterię na całym świecie. Firma, założona w 1854 roku, produkuje oryginalne zegarki już od ponad150 lat. W skład Timex Group wchodzą liczne marki zegarków, takie jak: Timex, Versace, Valentino, Salvatore Ferragamo, Guess, GC, Vincent Berard, Versus, TX, Marc Ecko, Nautica i Opex. Timex Group jest prywatnym przedsiębiorstwem i zatrudnia ponad 5 tysięcy osób na całym świecie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online