E_misja Interactive 360 prowadzi kampanię dla TEB Akademia

E_misja Interactive 360 (NuOrder Group) realizuje konkurs „Przyszłość z WSB” – akcję leadową dla Wyższych Szkół Bankowych.  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Celem konkursu „przyszłość z WSB” jest zebranie 1500 leadów spośród osób, które aktualnie podejmują decyzję dotyczącą wyboru studiów wyższych. Nagrodą w konkursie jest 9 całorocznych stypendiów na studia I stopnia. Agencja była odpowiedzialna za zbudowanie landing page’a konkursowego oraz aplikację „Poznaj swoją przyszłość” na facebook’u promującą platfromę konkursową. Aplikacja dostępna jest tutaj.  

Konkurs został wsparty zestawem narzędzi budujących ruch do platformy oraz przechwytujących potencjalnych konsumentów w sieci: kampanią Google Display Network, kampanią remarketingu, kampanią Google AdWords oraz kampanią Online Eksperta – jawną komunikacją na forach wspartą stałym monitoringiem Internetu SentiOne.

TEB Akademia jest założycielem Wyższych Szkół Bankowych – grupy niepublicznych uczelni biznesu obecnych w 10 polskich miastach. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech