E-muzyka z nowym działem kreatywnym. Buzzinn jako butikowy management influencerów

Dystrybutor muzyki cyfrowej utworzył nowy dział, który ma łączyć marki z twórcami internetowymi i muzycznymi. Oprócz klasycznych kampanii digitalowych Buzzinn ma realizować również niestandardowe projekty muzyczne – od tworzenia unikalnych jingli reklamowych po sponsoring artystów i wydarzeń.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
E-muzyka z nowym działem kreatywnym. Buzzinn jako butikowy management influencerów
materiały prasowe

– Wraz z rozwojem Multi Channel Network oraz rosnącą popularnością influencer marketingu, pojawiła się potrzeba wsparcia twórców, nie tylko muzycznych ale i internetowych. E-muzyka od lat jest blisko artystów, więc naturalne było wykorzystanie tego potencjału w komercyjnych współpracach z markami – mówi Ewelina Zacharska-Duchnik, head of commercial partnership & talents management.

Zacharska-Duchnik dodaje: “Buzzinn to miejsce, w którym marketing i świat muzyki, daje nam możliwość realizacji kreatywnych i dopasowanych do potrzeb klientów projektów. W scope naszego działu są m.in współprace ambasadorskie, realizacja utworów reklamowych z dystrybucją na wszystkich platformach streamingowych oraz sponsoring wydarzeń i artystów muzycznych”.

Buzzinn wspiera w karierze influencerów, takich jak m.in Oliwia Misztal, Artur Sikorski, Mateusz TROMBA, Evelina Ross czy Blanca Grodzicka.  

W zależności od potrzeb klientów odpowiada również za koncepcję współpracy, produkcję treści, prowadzenie kampanii oraz raportowanie wyników. Dział kreatywny realizuje również projekty z twórcami spoza swojej sieci, współpracując z rozpoznawalnymi markami, takimi jak m.in. Adidas, Grupa L’Oréal, Calvin Klein, Lubella czy T-Mobile. 

Jako oficjalna sieć partnerska YouTube, Buzzinn oferuje również kompleksową obsługę twórców tej platformy – od pozycjonowania po monetyzację treści i kampanie reklamowe. W jej portfolio znajdują się popularne kanały takie jak m.in. Monika Kociołek, NATSU, Julia Żugaj czy Lexy Chaplin.

Zespół Buzzinn tworzą: Ewelina Duchnik-Zacharska (head of commercial partnership & talents management), Maciej Tkaczyk (head of streaming operations & client success), Aleksandra Szkiłądź (talents & project manager), Adrianna Walasiak (new business sales manager) oraz Jakub Leszczyński (new business development).

Buzzinn to część E-muzyka S.A. – dystrybutora muzyki cyfrowej w Polsce, który od ponad 20 lat współpracuje z wytwórniami muzycznymi oraz niezależnymi artystami. Zarówno E-muzyka S.A., jak i Buzzinn należą do grupy kapitałowej Empik.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek