W ramach akcji w specjalnie zaprojektowanym, eksperymentalnym sklepie internetowym, za pomocą MasterPass i karty MasterCard, będzie można kupić w atrakcyjnych cenach produkty wybrane przez czytelników czterech blogów: jestkultura.pl, charlizemystery.com, mrvintage.pl i kobietybiegaja.pl. Każdy z blogerów poprosi swoich czytelników o wybranie 5 spośród 10 zaproponowanych przez niego produktów, które następnie będzie można kupić w sklepie MasterPass.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/interaktywne-stoisko-showroom-pl-wypromuje-masterpass-w-cinema-city ##
Promocja jest skierowana do osób, które już dokonują płatności za pomocą MasterPass, jak też tych, które nigdy wcześniej tego nie robiły.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/darmowe-wi-fi-na-przystankach-promuje-platnosci-masterpass ##

Agencje McCann i MRM//McCann odpowiadają za kampanię MasterPass, obejmującą internet (serwisy lifestyle i tematyczne), prasę (tytuły lifestylowe i branżowe) oraz niestandardowe działania outdoorowe (650 citylightów na terenie całej Polski, branding bramek i infoscreenów w warszawskim metrze).











