Ecco Holiday już rusza z kampanią letniej oferty wczasowej

Biuro podróży Ecco Holiday od 3 listopada rozpoczyna kampanięreklamową oferty wczasowej Lato 2009. Przy okazji akcjizaprezentowany zostanie także nowy logotyp firmy.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Kampania przeprowadzona zostanie w dwóch etapach (pierwszybędzie mieć miejsce w listopadzie, drugi - w grudniu) i obejmieprasę ("Gazeta Wyborcza", "Dziennik", "Podróże", "Voyage" i"Gala"), internet (linki sponsorowane w Google.pl), outdoor(billboardy w największych polskich miastach), Radio Eska orazmailing pocztowy do stałych klientów. Akcję przygotowała agencjaTuba.

W związku z wprowadzeniem nowego logo (też stworzonego przezTubę) Ecco Holiday rozpoczęło już zmianę aranżacji witryn własnychi licencyjnych salonów sprzedaży. Do końca roku zaplanowano wymianęelementów z poprzednim logotypem w witrynach biur patronackich iagencyjnych. Kolejnym etapem będzie wymiana wszystkich materiałówoperacyjnych i reklamowych oraz zmiana strony internetowej, którejprezentację w nowej odsłonie zaplanowano na koniec pierwszegokwartału przyszłego roku.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"