Edelman wybrał przetarg na obsługę PR marki Cappy

Od stycznia 2009 r. agencja Edelman odpowiadać będzie za obsługęmarki Cappy w zakresie public relations.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Agencja odpowiedzialna będzie za działania dla wszystkichproduktów Cappy, w tym programy edukacyjne, wprowadzenia nowychproduktów, eventy, bieżące doradztwo komunikacyjne oraz prowadzeniebiura prasowego.

Agencja wyłoniona została w dwuetapowym przetargu, w którymudział wzięły cztery agencje.

Kontrakt podpisano na rok, z możliwością przedłużenia. Praceprowadzić będzie zespół pod kierownictwem Macieja Lasonia, senioraccount managera.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"