Eden reklamuje się w internecie

Eden Springs Poland intensyfikuje działania reklamowe skierowane do klientów biznesowych.

Brief-matteo
Brief-matteo
Udostępnij artykuł:

Jesienna akcja reklamowa Edenu prowadzona pod hasłem „Mamy zadowolonych klientów” skupia się na internecie ze wsparciem reklamy prasowej.

Część internetowa to e-mailingi z promocyjną ofertą wysyłane do potencjalnych klientów – właścicieli i dyrektorów małych i średnich przedsiębiorstw. Dodatkowo także reklama w portalach finansowych, publikujących najświeższe wiadomości. Jak twierdzą przedstawiciele firmy, Eden postawił na takie formy reklamy, które nie zakłócają pracy użytkownikom internetu – bannery, popundery i boksy śródtekstowe. Prasowa część kampanii to reklama w „Rzeczpospolitej", „Gazecie Prawnej” oraz w różnych magazynach branżowych.

Reklamy prasowe przygotowała agencja Locomotiva, reklamy internetowe oraz e-mailingi - K2 Internet, powierzchnię w prasie zakupiła agencja Zenith Optimedia.

Brief-matteo
Autor artykułu:
Brief-matteo
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa