Edyta i Cezary Pazurowie w kampanii Fundacji Rak’n’Roll o onkopłodności

Fundacja Rak’n’Roll ruszyła z nową kampanią pod hasłem „Seks po dragach? Na szczęście możesz zajść w ciążę”, w ramach której porusza temat onkopłodności, czyli zabezpieczenia płodności przed rozpoczęciem leczenia onkologicznego. Ambasadorami akcji zostali Edyta i Cezary Pazurowie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Edyta i Cezary Pazurowie w kampanii Fundacji Rak’n’Roll o onkopłodności

Statystyki wskazują, że na nowotwory coraz częściej chorują ludzie młodzi. Zgodnie z danymi Krajowego Rejestru Nowotworów tylko w 2020 roku raka zdiagnozowano u 7 838 osób poniżej 40 roku życia. Wiele z nich po zakończeniu leczenia chciałoby mieć dzieci.

W wyniku niektórych terapii onkologicznych takich jak chemio- i radioterapia może nastąpić czasowa lub trwała niepłodność. Aby zwiększyć szansę na zostanie rodzicem po wyzdrowieniu można zabezpieczyć swoją płodność.

Celem kampanii „Seks po dragach? Na szczęście możesz zajść w ciążę” jest edukacja Polaków w zakresie dostępnych metod zabezpieczania płodności.

– Wiadomość o tym, że niektóre metody leczenia raka mogą upośledzać płodność przedstawiona jest w dokumentach, które pacjenci podpisują przed leczeniem. Nie mówi się tam jednak o tym, że istnieją metody zabezpieczania płodności, które nie kolidują z leczeniem onkologicznym. Celem kampanii „Seks po dragach? Na szczęście możesz zajść w ciążę” jest nagłośnienie tego problemu oraz edukacja Polaków w zakresie onkopłodności. Z wiedzą na ten temat jest jak z umiejętnością udzielania pierwszej pomocy. Nikt z nas nie chce z niej korzystać, ale warto ją znać, aby w odpowiednim momencie móc uratować komuś życie lub marzenia – wskazuje Marta Bednarek z Fundacji Rak’n’Roll. Wygraj Życie!

Edyta i Cezary Pazurowie w kampanii Fundacji Rak’n’Roll

W ramach działań komunikacyjnych powstał spot, który nawiązuje do hasła kampanii. Materiał opublikowano na portalach internetowych oraz w social mediach. Ambasadorami akcji „Seks po dragach. Na szczęście możesz zajść w ciążę” zostali Edyta i Cezary Pazurowie, a swoje wsparcie w nagłośnieniu projektu zapowiedziały także Małgorzata Rozenek oraz Anna Dereszowska.

W ramach akcji specjalnej przez kilka dni po ulicach Warszawy jeździła edukacyjna furgonetka, która miała zwrócić uwagę na ten nowy temat. Planowane są także inne działania edukacyjno-informacyjne wspierające zagadnienie onkopłodności w przestrzeni publicznej.

 

Wyświetl ten post na Instagramie                       Post udostępniony przez 𝐄𝐃𝐘𝐓𝐀 𝐏𝐀𝐙𝐔𝐑𝐀 (@edyta_pazura)

Za koncepcję kreatywną kampanii realizowanej dla Fundacji Rak’n’Roll odpowiada agencja Heart&Brain. Działania public relations koordynuje agencja Walk PR. Pozyskanie mediów powierzono w ręce domu mediowego PHD, koordynację pracy ambasadorów i influencerów agencji Lettly, zaś wsparcia eventowego udzieliła agencja Defacto.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji