Multikino: Edyta Pawłowicz-Ziurkowska dyrektorem marketingu, dołączyli Marzena Piotrowska i Radosław Rybicki

W dziale marketingu sieci kin Multikino Edyta Pawłowicz-Ziurkowska objęła funkcję dyrektora, na nowe stanowiska awansowali też Igor Przespolewski i Natalia Kaleta-Nguyen. Jednocześnie do działu dołączyli Marzena Piotrowska i Radosław Rybicki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Edyta Pawłowicz-Ziurkowska jako dyrektor działu marketingu Multikina odpowiada za zarządzaniem nim, wdrażanie kluczowych projektów oraz tworzenie strategii marketingowej firmy. Podlega bezpośrednio Mariuszowi Spiszowi, commercial directorowi spółki.

Z Mulitkinem Pawłowicz-Ziurkowska jest związana od 12 lat, poprzednio pełniła funkcję kierownika ds. marketingu. Wcześniej pracowała m.in. w Agorze, Cushman&Wakefield i sieci kin Ster Century

Igor Przespolewski awansował w Multikinie na funkcję marketing managera. Odpowiada za kreowanie i nadzorowanie strategii marketingowych oraz działań promocyjnych związanych z filmami i wydarzeniami specjalnymi. Współpracuje w tym zakresie z dystrybutorami filmowymi oraz dostawcami treści pozafilmowych, jego przełożoną jest Edyta Pawłowicz-Ziurkowska.

Przespolewski jest związany z Multikinem od 2013 roku. Wcześniej pracował w Grupie Novartis i Japan Tobacco International.

Natalia Kaleta-Nguyen awansowała na PR managera. Tak jak poprzednio zajmuje się komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firmy, a ponadto jest odpowiedzialna za budowanie strategii content marketingowej oraz współpracę z influencerami. Podlega bezpośrednio Edycie Pawłowicz-Ziurkowskiej.

Kaleta-Nguyen pracuje w Multikinie od pięciu lat, poprzednio pełniła funkcję specjalisty ds. PR. Wcześniej pracowała w agencji Euro RSCG Sensors (obecnie Havas PR Warsaw), ma 8 lat doświadczenia w branży public relations.

grafika

Marzena Piotrowska (na zdjęciu poniżej) zaczęła pracę w Multikinie jako specjalista ds. marketingu. Jest odpowiedzialna m.in. za komunikację firmy w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram i Snapchat) oraz współpracę z partnerami mediowymi. Poprzednio była związana z firmą Metrohouse, jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

grafika

Radosław Rybicki objął w Multikinie stanowisko młodszego specjalisty ds. marketingu, zajmuje się wspieraniem działań marketing managera. Wcześniej pracował m.in. w Ferrero. Ukończył zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele