Premierowe odcinki drugiej serii dokumentalnego cyklu „Efekt domina” na antenie TVN oglądać można było w niedziele o godz. 11.00, w okresie od 12 kwietnia do 31 maja br. Średnia oglądalność programu wyniosła 917 tys. widzów, co przełożyło się na 10,02 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 11,33 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek audycji, wyemitowany 17 maja. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 1,04 mln osób.

W czasie emisji „Efektu domina” TVN był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym paśmie zajęła TVP2, która pokazywała wówczas program „Wojciech Cejrowski - boso przez świat” oraz magazyn „Makłowicz w podróży”, co przełożyło się na 8,94 proc. udziału. Trzeci był Polsat (filmy fabularne; 6,87 proc.), zaś najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP1 (gł. dokumenty; tylko 5,28 proc.).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tylko-780-tys-widzow-programu-przygarnij-mnie-liczylismy-na-wiecej ##
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej wiceliderem był Polsat, a dalej uplasowały się: Dwójka i Jedynka.
Wpływy TVN z reklam emitowanych przy tej produkcji wyniosły 745 tys. zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Efekt domina” to program pokazujący problemy z jakimi zmagają się najbardziej pokrzywdzeni przez los ludzie. Przedstawia on akcje pomocowe inicjowane przez Kulczyk Foundation - fundację Dominiki Kulczyk, która jednocześnie jest gospodynią programu. Pierwsza edycja produkcji na antenie TVN pokazywana była wiosną ub.r.











