„Efektowny i efektywny” w kampanii Amica Fusion

W prasie i internecie trwa kampania reklamowa piekarnika Amica Fusion. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Amica Fusion. Efektowny i efektywny” - firma Amica przygotowała wspólnie z domem mediowym Equinox Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona obecnie kampania Amica Fusion ma charakter wizerunkowy. W akcji podkreślane są najważniejsze funkcjonalności i zalety tego piekarnika. Działania reklamowe obejmują prasę (magazyny wnętrzarskie, kobiece i lifestylowe) oraz internet (reklamy w serwisach wnętrzarskich, reklamy targetowane behawioralne do użytkowników zainteresowanych AGD, spoty w serwisach WP.tv i TVN Player).

grafika

 

Za planowanie i zakup mediów na potrzeby akcji - zaplanowanej na kilka tygodni - odpowiada dom mediowy Equinox Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+