Effective Media Solutions i Cityboard Media wygrały przetarg na obsługę mediową Warszawy

Władze Warszawy rozstrzygnęły przetarg na doradztwo mediowe i zakup mediów - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Do współpracy wybrały - spośród 8 agencji - Effective Media Solutions i Cityboard Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Postępowanie podzielono na 3 części.

Część pierwsza dotyczyła doradztwa mediowego i zakupu mediów (radio i prasa)- tutaj budżet wynosi 2,24 mln zł. W tej części władze stolicy wybrały do współpracy Effective Media Solutions z ceną 2,26 mln zł.

Część druga obejmowała zakup powierzchni ekspozycyjnej (backlight). W tej części przetarg unieważniono, bo złożone w nim oferty  przekraczały budżet (1,78 mln zł), jaki na ten cel miał przeznaczyć stołeczny ratusz.

Część trzecia postępowania dotyczyła zakupu powierzchni ekspozycyjnej (frontlight) - budżet to 853,7 tys. zł. W tej części do współpracy wybrano Cityboard Media, która złożyła ofertę z ceną 730,6 tys. zł.

Wybrane przez władze Warszawy agencje będą dla nich pracować do listopada 2024 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"