Effective Media zaplanuje dla PIP kampanię o bezpiecznej pracy w rolnictwie

Konsorcjum złożone z firm Effective Media i Effective Media Solutions wygrało przetarg Państwowej Inspekcji Pracy na realizację mediową kampanii „Szanuj życie! Bezpieczna praca w gospodarstwie rolnym”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Effective Media zaplanuje dla PIP kampanię o bezpiecznej pracy w rolnictwie

Zwycięskie agencje w przetargu PIP pokonały siedmiu konkurentów. O zlecenie to ubiegały się też Fabryka Komunikacji Społecznej, Value Media, Mastermind Media, Lowe Media, Maxus Warszawa, Infinity Media i Five Media.

Tegoroczna, trzecia edycja kampanii „Szanuj życie! Bezpieczna praca w gospodarstwie rolnym” będzie promować praktyki zapobiegające wypadkom związanym z obsługą zwierząt. Obejmować będzie emisję spotów w telewizji i radiu. Potrwa cztery tygodnie, począwszy od 18 maja br.

Za kreację reklam do akcji odpowiada wybrana we wcześniejszym przetargu Grupa Eskadra (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"