Adam Pieńkowski z McDonald’s Polska na czele jury Effie Awards

Kampanie zgłoszone w tegorocznej edycji konkursu Effie Awards oceni 110 osobowe jury pod przewodnictwem Adama Pieńkowskiego, dyrektora generalnego McDonald’s Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Tegoroczne jury Effie Awards, które liczy 110 osób, podzielone zostało na 8 grup eksperckich. Każda z nich ocenia inną kategorię konkursową. Pracami każdej z grup kierują przewodniczący.

Piotr Piętka, CEO Publicis Media, poprowadzi grupę oceniającą prace w kategoriach: Napoje alkoholowe, Napoje bezalkoholowe, Żywność. Małgorzata Rokita, director, brands operations Procter & Gamble w Europie Środkowej, oceniać będzie prace w kategoriach: Dobra konsumenckie, Leki i suplementy diety, Uroda i pielęgnacja. Zgłoszenia w kategoriach Brand Experience oraz Turystyka i Podróże analizować będzie jury pod przewodnictwem Andrzeja Matuszyńskiego, prezesa Grupy Eurozet. Z kolei te w kategoriach: Finanse, Ubezpieczenia i inwestycje oraz Business to Business - jury pod wodzą Marty Życińskiej, dyrektora marketingu w Mastercard.

Anna Putts, dyrektor marketingu w UPC Polska, pokieruje zespołem oceniającym oceni prace w kategoriach: Telekomunikacja, Motoryzacja, Usługi, a Filip Fiedorow, dyrektor marketingu IKEA Retail w POlsce - Retail/Kanały sprzedaży, Technology&Innovation, Branded Content oraz Performance marketing/e-commerce.

Anna Pańczyk, CEO w Grey Group będzie nadzorować prace jurorów analizujących prace w kategoriach Launch/Relaunch oraz Long term marketing excellence, a Olgierd Cygan, szef Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej, stanie na czele grupy oceniającej kategorie: Limited budget, Edukacja społeczna i kampanie CSR oraz Pro bono.

grafika

Ocenią oni zgłoszone projekty w trzech etapach. Najpierw podczas wspólnej analizy zgłoszeń, następnie w głosowaniu internetowym oraz finalnie na obradach, gdzie następuje wybór nominacji i przyznanie nagród. Kampanie ocenianie będą w oparciu o kryteria podzielone na cztery obszary: wyzwanie strategiczne i przyjęte cele, strategia komunikacji, egzekucja idei oraz efekty komunikacji.

Termin zgłaszania kampanii do konkursu upłynął 22 maja. Nagrody zostaną wręczone 23 października.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele