Effie Awards dla Nanovo

Podczas tegorocznego Effie Awards po raz pierwszy przyznawano nagrody w kategorii marketing&business solutions. Prestiżową nagrodę - brązowe EFFIE za „sprzedaż online w sklepie offline” otrzymało eobuwie.pl wraz Nanovo. Nagroda została przyznana za wsparcie technologicznie w zakresie integracji oraz komunikacji cyfrowej podczas podróży zakupowej klienta w salonach eobuwie.pl. 

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Najnowocześniejsze w tej części Europy interaktywne salony z butami i dodatkami to wspólne dzieło eobuwia.pl i polskiej technologicznej spółki Nanovo. Projekt ten wyróżniła kapituła prestiżowego konkursu Effie Awards, w kategorii Marketing & Business Solutions. 

- Ta nagroda stanowi dla całego naszego zespołu potwierdzenie, że obraliśmy słuszną drogę, a do tego dopinguje nas do dalszego dynamicznego rozwoju i wchodzenia w nowe technologiczne obszary związane z doświadczeniem konsumenckim (ang. Customer Experience) – mówi Piotr Badowski, prezes i założyciel Nanovo. 

Zwracając uwagę na nowatorskość koncepcji realizowanych dla eobuwia.pl salonów, Tomasz Lisewski, Global Head of Brand, Communications & Digital and Marketing w Philips oraz Przewodniczący Jury Effie Awards 2018 powiedział: - Jak dokonać efektywnego połączenia potencjału dwóch liderów rynku - sklepu internetowego z fizycznym salonem przy ciągle wirtualnej ofercie? Jak sprawić, by zamówienie w Internecie było dostępne dla klienta w ciągu 3 godzin, a produkt oglądany w danym momencie w sklepie stacjonarnym zamawiać on-line? To wspaniały przykład na połączenie doświadczenia online i offline; na to jak można budować markę i rozwijać biznes w tym samym czasie, przenosząc jeden z wielu sklepów internetowych i jeden z wielu sklepów offlinowych na kolejny poziom marketingu i modelu biznesowego. To też zachęta dla wszystkich do innowacyjnego myślenia marketingowego, które nie musi się ograniczać tylko do dużych firm. 

Nanovo jest technologicznym partnerem eobuwie.pl – wiodącej platformy zajmującej się sprzedażą butów i akcesoriów odzieżowych. W ramach współpracy specjaliści z Nanovo zajmują się projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań cyfrowej komunikacji w stacjonarnych sklepach eobuwie.pl Specjaliści z Nanovo odpowiadają za projekt i implementację technologicznych rozwiązań dla sklepów, jak i dla mniejszych formatów sieci czyli wysp zakupowych. Wszystkie znajdują się w prestiżowych galeriach handlowych.

Do tegorocznej edycji Effie Awards zgłoszono 193 projekty w 24 kategoriach. Oceniało je ponad stuosobowe jury, którego przewodniczącym był Tomasz Lisewski, Global Head of Brand, Communications & Digital and Marketing w firmie Philips. Podczas Gali przyznano 55 nagród: 13 złotych, 26 srebrnych i 16 brązowych. Konkurs Effie Awards organizowany jest przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu