Pismo adresowane jest do dziewczynek powyżej 6 lat, lubiących zwierzęta. Na stronach magazynu znajdą się ciekawostki o pupilach, a także zabawne historyjki z nimi związane, czy wskazówki dotyczące pielęgnacji. Każde wydanie będzie też zawierało zdjęcia nadsyłane przez czytelników, a także zabawki związane ze zwierzętami.
Do pierwszego numeru dołączone będą dwa prezenty: naszyjnik z pieskiem i niespodzianka. Cena egzemplarza wraz z dodatkami wyniesie 9,99 zł.
Dwumiesięcznik „Pets” liczy 32 strony. Wydawca nie ujawnia jego nakładu.
Wprowadzenie magazynu pod nowym tytułem wsparte jest kampanią reklamową, która obejmuje emisję spotów w kanałach tematycznych Polsatu, TVP ABC, i innych kanałach dziecięcych telewizji, jak Nickelodeon, MiniMini+ czy Disney Channel, a także komunikację w mediach własnych Egmontu.












