Ekspert na pokładzie Barbora Polska

Barbora Polska, to marka z branży e-grocery, której wartości skupiają się wokół rodziny. Dlatego obok dostarczania pełnej oferty produktów spożywczych i artykułów codziennego użytku, firma przykłada dużą wagę do promowania zdrowego żywienia. W tym celu nawiązała współpracę z Sylwią Lenartowicz-Wojciechowską – dietetykiem i biotechnologiem, która swoją działalność zawodową opiera także na komunikacji poprzez media społecznościowe.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dostęp do cennej wiedzy na temat odżywiania, jak również porady dla sportowców, czy ciekawostki dietetyczne, to tylko wycinek wiedzy, którą dzięki tej współpracy zyskają klienci internetowego sklepu Barbora.

Działalność naszego internetowego sklepu nie kończy się na dostarczeniu świeżych warzyw i owoców czy innych produktów spożywczych oraz tych codziennego użytku. Pragniemy towarzyszyć naszym klientom i wspierać ich w podejmowaniu właściwych decyzji żywieniowych. Od dłuższego czasu dostarczamy im merytoryczną wiedzę w postaci wskazówek eksperta z dziedziny dietetyki, które pomagają w dokonywaniu codziennych wyborów mówi Agnieszka Śliwka- Stachowiak, Dyrektor  Sprzedaży i Marketingu, Barbora Polska.  

Sylwia Lenartowicz-Wojciechowska od blisko 10 lat zajmuje się zagadnieniami związanymi z  żywieniem dzieci do szóstego roku życia, kobiet w ciąży oraz matek karmiących. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała prowadząc warsztaty edukacyjne i kulinarne na terenie całej Polski w żłobkach i przedszkolach. Jest współautorką kilku poradników o żywieniu przedszkolnym oraz poradników dla małych alergików. Pomysłodawczyni przedszkola Stacja Integracja. Prywatnie jest mamą Igora i to właśnie osobiste doświadczenia i wyzwania rodzicielskie stały się źródłem inspiracji dla jej pracy.

Dzięki współpracy z ekspertem, nasi klienci zyskają cenne informacje na temat zdrowego żywienia, podane w przystępny i atrakcyjny sposób. Sylwia Lenartowicz-Wojciechowska, jako dietetyk z wieloletnim doświadczeniem i biotechnolog, w swojej codziennej pracy wykorzystuje media społecznościowe, co jest ogromnym atutem w dzisiejszych czasach. Wierzymy, że dzięki komunikacji online będziemy mogli inspirować i edukować jeszcze więcej osób na temat korzyści płynących z właściwego odżywiania. To ogromna szansa, która pozwoli nam zmieniać nawyki żywieniowe i wpływać pozytywnie na zdrowie społeczeństwadodaje Agnieszka Śliwka- Stachowiak.

Więcej informacji: www.barbora.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"