W ramach kontraktu przez najbliższe trzy sezonu do roku 2023 Canal+ będzie reklamowany na stadionach w trakcie rozgrywek, na koszulkach zawodników i ściankach do wywiadów, a także w oficjalnej aplikacji mobilnej „Ekstraklasa” oraz przy wszystkich edycjach plebiscytu „Piłkarza Miesiąca”.
Ekstraklasa będzie także promować m.in. na stronie internetowej i we własnych kanałach social media Platformę Canal+ oraz kanały tego nadawcy, na których dostępne będą mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy. Oprócz tego ligowa spółka zobowiązała się do prowadzenia we własnych kanałach, jak i w oficjalnej aplikacji kampanii promocyjnych związanych z rozgrywkami PKO Bank Polski Ekstraklasy dostępnych na stałe w ofercie Canal+.
- Rozszerzenie zakresu współpracy, nie tylko w zakresie transmisji meczowych, ale także bogatego pakietu reklamowo-licencyjnego, to gwarancja dalszej silnej promocji naszych rozgrywek wśród kibiców. Ma to duże znaczenie w obecnej niepewnej sytuacji społeczno-gospodarczej, szczególnie w rozpoczętym sezonie. Przygotowaliśmy duży i aktywny pakiet świadczeń reklamowych dla naszego najważniejszego partnera telewizyjnego, zapewniający bardzo precyzyjne dotarcie bezpośrednio do kibiców rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy – komentuje Marcin Mikucki, dyrektor departamentu komunikacji, marketingu i sprzedaży w Ekstraklasie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mateusz-borek-komentator-tvp-sport-mecze-pilki-noznej-opinie ##
Promocja Ekstraklasy w Canal+
Platforma Canal+ będzie aktywnie promowała rozgrywki PKO Bank Polski Ekstraklasy – starty w obu rundach każdego sezonu oraz poszczególne mecze i najważniejsze momenty rozgrywek – we własnych kampaniach reklamowych prowadzonych w internecie i telewizji, w tym na antenach swoich kanałów: Canal+ Premium, Canal+ Sport, Canal+ Sport 2, Canal+ Sport 3 oraz Canal+ Sport 4 oraz w swoich kanałach social media jak i w internetowych serwisach CANAL+, a także w ramach serwisu OTT nadawcy.
Informacje o rozgrywkach PKO Bank Polski Ekstraklasy będą także dystrybuowane w materiałach BTL promujących pakiety przygotowane dla abonentów platformy.
Jednocześnie, w ramach umów licencyjnych nadawca będzie mógł w swoich programach i kanałach komunikacyjnych korzystać z rozbudowanego systemu statystyk meczowych E-stats dostarczanych na bieżąco przez Ekstraklasę oraz z materiałów archiwalnych z meczów od sezonu 2005/06.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/iti-neovision-zmienilo-nazwe-na-canal-polska-zlozylo-prospekt-ws-wejscia-na-gielde ##
Z kolei Ekstraklasa będzie mogła wykorzystywać komentarz sportowy, którym opatrzone będą skróty i całość meczów transmitowanych na antenach Canal+, w ramach ligowego serwisu OTT - Ekstraklasa.tv.
Pod koniec sierpnia Ekstraklasa poinformowała oficjalnie, że przedłużyła o dwa sezony umowę z Canal+ Polska i Telewizją Polską dotyczącą transmisji tych rozgrywek. Nadawcy, tak jak w poprzednim i bieżącym sezonie, będą płacili ok. 250 mln zł rocznie.
W ub.r. Canal+ Polska zanotował 2,29 mld zł skonsolidowanych przychodów sprzedażowych i 88,12 mln zł zysku netto. Rebranding nc+ na Platformę Canal+ spowodował odpisanie 81 mln zł z wartości marki n. Firma swoim akcjonariuszom wypłaci 115,3 mln zł dywidendy.

W maju br. ITI uruchomiła platformę internetową Canal+ z filmami, serialami, programami oraz streamingiem 76 stacji telewizyjnych. Usługa obejmuje cztery pakiety kosztujące od 10 do 50 zł.











