Ekstremalna reklama. Ludzie na hamakach 135 metrów nad ziemią

W ramach promocji piwa Cerveza Patagonia śmiałkowie kładli się w hamakach rozłożonych 135 metrów nad ziemią.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Ta wyjątkowa, ekstremalna reklama "The Mountain Intervention" powstała w Brazylii. Tamtejsza lokalna marka piwa Cerveza Patagonia (należąca do AB InBev) chciała swoim działaniem skłonić ludzi do refleksji nad ich priorytetami w życiu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/budweiser-przekierowuje-czesc-budzetu-marketingowego-na-walke-z-koronawirusem ##

Hamaki w środku Sao Paulo

W samym środku chaosu Sao Paulo, najbardziej ruchliwego miasta w Brazylii, 135 metrów nad ziemią, sportowcy przeszli 125-metrową linię górską, aby skłonić ludzi do refleksji nad sposobem, w jaki żyją w wielkich miastach.

Ponadto wyczynowcy kładli się w zawieszonych na linie hamakach, by rozłożyć przed oglądającymi show przechodniami i pracownikami biurowców banery z treścią: „Czy widzisz, jak ważna jest równowaga?”, „Skyline to nie granica”, „Jeśli wykres to jedyne, co widzisz, czas na widok gór”.

Aktywację przygotowała agencja Beta Collective.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii