Ekstremalne wyzwanie TEQUILI

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Action Man - ekstremalne wyzwanie" to nowa akcja przygotowana przez TEQUILABTL GROUP dla The Lorenz Bahlsen Snack-World. Akcja obejmuje marki Crunchips, Curly, Peppies i Monster Munch. Nowością są podwójne wrzutki (naklejka plus karta) w promocyjnych opakowaniach chipsów. Akcja rusza w połowie lutego i potrwa do końca marca.

Kreacja oparta jest na przygodach znanego bohatera kreskówki - Action Mana. W objętych promocją opakowaniach chipsów i ekstruderów znajdują się podwójne wrzutki - zestawy zawierające naklejkę i kartę do gry przedstawiające Action Mana w akcji. Przygotowano dwa rodzaje kart - płaskie i trójwymiarowe z efektem ruchu. Z kolei do wybranych paczkach chipsów dołączone są specjalne albumy kolekcjonera, w których można zbierać naklejki. Przesłanie trzech dowodów zakupu daje szansę wygrania postaci Action Mana. Pięć dowodów natomiast Action Mana w zestawie z żaglem, snowbordem, delfinem, czy rowerem. W sumie do wygrania jest 10 tys. nagród. Grupę docelowa stanowią dzieci w wieku 5-12 lat lubiące kolekcjonować gadżety, widzowie kreskówki "Action Man".

O szczegółach akcji i regulaminie konkursu informują materiały POS - paski promocyjne na opakowaniach chipsów, plakaty. Informacje dostępne są również na stronie www.actionman.pl oraz na telestronach TVN. Przygotowano również spoty telewizyjne 30 i 45 sekundowe emitowane w TVN, Polsacie, TVP1, TVP2 oraz Fox Kids. Dodatkowo The Lorenz Bahlsen Snack-World będzie sponsorem serialu "Action Man" emitowanym w TVN w czasie trwania promocji.

TEQUILABTL GROUP odpowiedzialna jest za adaptację licencji na postać Action Mana należącej do firmy Hasbro, za kreację, opracowanie i przygotowanie całej akcji wraz z konkursem i dystrybucją nagród. Agencja projektuje i przygotowuje również materiały POS oraz jest autorem spotów telewizyjnych, produkowanych przez Stillking. Zakupem czasu antenowego zajął się Mediacom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu