688 tys. widzów El Clásico w Eleven Sports 1 i Canal+

Transmisję meczu pomiędzy Realem Madryt a FC Barceloną na antenie Eleven Sports 1 i Canal+ w zeszłą sobotę oglądało 688 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
688 tys. widzów El Clásico w Eleven Sports 1 i Canal+

Hitowy mecz Real Madryt - FC Barcelona odbył się w sobotę, 10 kwietnia 2021 roku o godz. 21.00. W naszym kraju sportowe wydarzenie transmitowały dwa kanały: Eleven Sports 1 i Canal+. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement - do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl - tzw. El Clásico na obu antenach obejrzało średnio 688 tys. widzów. Przełożyło się to na 4,93 proc. udziału w rynku telewizyjnym w 4+ i 7,47 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W Eleven Sports 1 mecz miał 367 tys. widzów (przynajmniej przez 1 minutę było to 586 tys. oglądających), a w Canal+ było to 301 tys. oglądających (1-minutowy zasięg na ten antenie wyniósł 539 tys. widzów).

grafika

Platforma Canal+ w poniedziałek poinformowała, że mecz Real Madryt - FC Barcelona w serwisach internetowych Canal+ (Canal+ online na urządzenia Android i iOS, telewizory Android TV, Apple TV, dekoder Canal+ Box 4K oraz strona canalplus.com) obejrzało 137 tys. osób, co jest najwyższym tego typu wynikiem w tym roku. Za pośrednictwem usługi Canal+ online możliwy był wybór jednej z trzech wersji komentarza: neutralnego, pro-Barcelona i pro-Real.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-eliminacyjne-mecze-polakow-ms-2022-tvp1-tvp-sport,7170353420408961a ##

Sobotnie El Clásico zakończyło się zwycięstwem Realu Madryt (wynikiem 2:1). Kolejny pojedynek pomiędzy FC Barceloną a Realem Madryt zaplanowany jest na jesień 2021 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?