EL2 pierwszą polską firmą w Mobile Marketing Association

Agencja Marketingu Mobilnego EL2 została członkiem Mobile Marketing Association (MMA), najbardziej prestiżowej międzynarodowej organizacji skupiającej firmy związane z branżą marketingu mobilnego.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

EL2 jest pierwszą i jedyną polską firmą przyjętą do grona członków MMA, w skład którego wchodzą najważniejsze firmy zajmujące się komunikacją marketingową czy rozwiązaniami interaktywnymi, operatorzy telefonii komórkowej i producenci telefonów  m.in.: Nokia, Oglivy, Procter&Gamble, Yahoo.

Jak podano w komunikacie marketing mobilny, czyli wykorzystujący technologię komórkową i bezprzewodową, jest jedną z najmłodszych i najszybciej rozwijających się gałęzi marketingu. Zainteresowanie marketerów wykorzystaniem telefonu komórkowego jako medium rośnie wraz z koniecznością szukania alternatywnych i skutecznych kanałów dotarcia do konsumentów. Wzrost popularności tego kanału wiąże się także z trendami zmierzającymi do zmaksymalizowania interaktywności oraz większej personalizacji komunikacji marketingowej. Jednocześnie m-marketing, jako młoda branża, wciąż wymaga dookreślenia i usystematyzowania, stworzenia ram i ogólnie przyjętych standardów działania.

„Obserwując rozwój technologii komórkowej widać, że telefon komórkowy staje się „multimedialnym scyzorykiem” i nie służy już wyłącznie do prowadzenia rozmów. Mamy do czynienia z ewolucją nowego medium i jak każde medium również telefon komórkowy jest w kręgu zainteresowania marketerów, tym bardziej, że pozwala na unikalną precyzję dotarcia. Świadomość możliwości wykorzystania technologii komórkowej do celów marketingowych w naszym kraju jest stosunkowo niewielka, ale jestem przekonana, że już wkrótce polski rynek podąży za światowymi trendami i m-marketing stanie się standardem komunikacji z konsumentami. A ponieważ chcemy być gotowi na sprostanie przyszłym wymaganiom ryku, tym ważniejsze jest dla nas przystąpienie do MMA – organizacji której misją jest upowszechnianie i rozwijanie m-marketingu. Możemy czerpać z międzynarodowego know-how i doświadczeń z innych bardziej rozwiniętych rynków.”– mówi Anna Green, Client Service Director w EL2.

MMA to międzynarodowa organizacja powołana do aktywnego działania na rzecz zapewnienia zrównoważonego rozwoju branży m-marketingu poprzez ustanawianie międzynarodowych standardów działania, edukację na temat możliwości wykorzystania telefonii komórkowej w celach marketingowych, usuwanie przeszkód rynkowych i promocję najlepszych praktyk poprzez doroczne nagradzanie najlepszych kampanii. Stowarzyszenie zajmuje się także działaniami analitycznymi i badaniami, pozwalającymi na usystematyzowanie nowopowstałej dziedziny oraz poznanie oddziałujących na nią trendów konsumenckich.

Członkami MMA, oprócz uznanych międzynarodowych agencji reklamowych, są firmy z całego łańcucha powiązań usług mobilnych: producenci urządzeń, operatorzy, dostawcy usług i oprogramowania, a także różnorodne firmy dostrzegające potencjał wykorzystania technologii mobilnych do celów marketingowych. Obecnie MMA zrzesza ponad 200 członków z 14 krajów świata, zapewniając tym samym niepowtarzalne możliwości wymiany doświadczeń i know-how oraz poznawania i analizowania światowych trendów m-marketingu.

„Członkowstwo w MMA jest dla nas ogromną szansą, ale także sporym wyzwaniem. Jako pierwsza polska firma w MMA, mamy bowiem niepowtarzalną możliwość zaadoptowania na nasz rynek wysokich standardów i wykorzystania ogromu wiedzy zgromadzonej przez tę organizację na bardziej rozwiniętych rynkach. Z drugiej strony, zobowiązuje nas prestiżowy status członkowski, będący synonimem organizacji dynamicznej, zorientowanej na rozwój, stale podnoszącej standardy świadczonych usług. EL2 przechodzi właśnie proces rebrandingu i zmiany pozycjonowania firmy, a nasze przystąpienie do MMA jest pierwszym ważnym krokiem w tym kierunku. Wierzę, że wykorzystamy pojawiające się szanse i podołamy wyzwaniom. Mam także nadzieję, że wkrótce doczekamy się powstania podobnej organizacji będącej polem wymiany doświadczeń i poglądów polskiej branży m-marketingu” – komentuje Andrzej Ziemiński, Prezes EL2.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online