Electrolux ogłasza przetarg na paneuropejski budżet kreatywny

Electrolux ogłosił przetarg na swój paneuropejski budżet kreatywny, obejmujący reklamy mające zachęcić klientów do odwiedzenia sklepów i kupowania produktów firmy.

km
km
Udostępnij artykuł:

Szwedzki producent sprzętu AGD zaprosił do udziału w przetargu agencje reklamowe Inferno, TBWA, Publicis i DDB. Zwycięska agencja będzie obsługiwać takie marki jak AEG-Electrolux i Zanussi.

Obecnie za ten budżet odpowiada Rivet - oddział agencji Lowe Worldwide, która z kolei obsługuje warty blisko 30 milionów euro paneuropejski budżet Electrolux, obejmujący reklamy samych marek należących do firmy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu