Electronic Arts wybiera GroupM do globalnej współpracy

Firma Electronic Arts (EA), wydawca gier wybrała GroupM (WPP) jako swojego globalnego partnera mediowego.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Electronic Arts wybiera GroupM do globalnej współpracy

Celem współpracy z GroupM jest zacieśnienie więzi między markami gier EA a globalną bazą fanów poprzez połączenie doświadczenia GroupM w zakresie interakcji z publicznością z szeroką gamą interaktywnej rozrywki EA.

GroupM będzie dążyć do rozszerzenia zasięgu Electronic Arts poprzez wykorzystanie najnowocześniejszej analizy danych i kreatywnych taktyk medialnych, gwarantując, że jej gry będą cieszyły się popularnością wśród graczy na całym świecie.

„To partnerstwo oznacza ekscytujący nowy rozdział, ponieważ łączymy wiedzę specjalistyczną EA w zakresie interaktywnej rozrywki z naszym podejściem opartym na danych, aby angażować graczy na całym świecie. Wspólnie pomożemy zmaksymalizować połączenia fanów w niesamowitym portfolio EA” — informuje GroupM w wydanym oświadczeniu.

Przetarg nadzorowała firma ID comms. Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"