Rozpoczęta w Polsce nowa kampania jest elementem prowadzonych w całej Europie działań pod hasłem „The Pace: Season One”. Jaguar próbuje w niej połączyć dwa pokolenia twórców muzyki elektronicznej – dlatego w reklamie pojawili się obok siebie zespół reprezentujący współczesną elektronikę, czyli Xxanaxx, oraz prekursor tego gatunku w Polsce – Marek Biliński.Dzięki ich współpracy powstał utwór „Duch”, który zadebiutował już na YouTube.
Polską odsłonę kampanii przygotowała agencja reklamowa Cut The Mustard, która od początku zakładała stworzenie lokalnej odsłony kampanii, a nie zwykłą adaptację reklam europejskich.
Muzycy nie tylko wspólnie stworzyli utwór „Duch”, ale również razem wystąpili w teledysku do niego. Scenariusz klipu zbudowany jest z trzech części. Historia rozpoczyna się w momencie, gdy widz poznaje Klaudię i Michała, którzy wyruszają z miasta. W długiej podróży do źródeł natury towarzyszy im Jaguar I-Pace. W drugiej części ich podróż w warstwie wizualnej przeplatana jest obrazami z pamięci, które uzupełniają historię oraz wyjaśniają motywy działania. W ostatniej części w futurystycznym domu usytuowanym w lesie na Klaudię i Michała czeka Marek Biliński.

Słowa piosenki napisała Klaudia Szafrańska, wokalistka Xxanaxxu. Reżyserem teledysku jest Marcin Filipek, autorem zdjęć jest z kolei Wojciech Zieliński, a za produkcję klipu odpowiada– Film Fiction. Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Cut The Mustard.











