Eliud Kipchoge ukończył zawody z czasem 2:01:39 i tym samym poprawił dotychczasowy najszybszy wynik aż o 78 sekund.
Spot „Fastest Ever" to przede wszystkim wyraz uznania dla determinacji Kipchoge. Maratończyk nieustannie pragnie by być nie tylko najlepszym, ale także być najlepszym w historii. Wygrywając dziewięć z ostatnich 10 maratonów, w których startował, a także osiągając najszybszy czas na dystansie maratońskim w ramach projektu Breaking2, Kipchoge pokazał, że jego celem pozostaje pobicie światowego rekordu. Dla wszystkich biegaczy sukces Kipchoge to dowód na to, że uśmiechając się przez jeszcze jedną milę, przez jeden wyścig więcej, są bliżej realizacji nawet najbardziej śmiałych marzeń.
Reklama jest minimalistyczna, ale i w pewien sposób hipnotyzuje. Pokazuje determinację, która definiuje bieganie na odległość.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Wieden+Kennedy Portland. Produkcją spotu zajęła się firma Biscuit Filmworks.
Nike na początku września rozpoczęło nową kampanię związaną z 30-leciem claimu „Just Do It”. Zaangażowało do niej kontrowersyjnego sportowca Colina Kaepernicka.











