Eliud Kipchoge i nowy rekord świata w maratonie w nowym klipie Nike „Just Do It” (wideo)

Firma Nike w nowym spocie z serii „Just Do It − „Fastest Ever” pokazała Eliuda Kipchoge, który podczas niedzielnego maratonu w Berlinie ustanowił nowy rekord świata na królewskim dystansie. Reklama autorstwa agencji Wieden+Kennedy Portland ma być wyrazem uznania dla determinacji sportowca.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Eliud Kipchoge i nowy rekord świata w maratonie w nowym klipie Nike „Just Do It” (wideo)

Eliud Kipchoge ukończył zawody z czasem 2:01:39 i tym samym poprawił dotychczasowy najszybszy wynik aż o 78 sekund.

Spot „Fastest Ever" to przede wszystkim wyraz uznania dla determinacji Kipchoge. Maratończyk nieustannie pragnie by być nie tylko najlepszym, ale także być najlepszym w historii. Wygrywając dziewięć z ostatnich 10 maratonów, w których startował, a także osiągając najszybszy czas na dystansie maratońskim w ramach projektu Breaking2, Kipchoge pokazał, że jego celem pozostaje pobicie światowego rekordu. Dla wszystkich biegaczy sukces Kipchoge to dowód na to, że uśmiechając się przez jeszcze jedną milę, przez jeden wyścig więcej, są bliżej realizacji nawet najbardziej śmiałych marzeń.

Reklama jest minimalistyczna, ale i w pewien sposób hipnotyzuje. Pokazuje determinację, która definiuje bieganie na odległość.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Wieden+Kennedy Portland. Produkcją spotu zajęła się firma Biscuit Filmworks.

Nike na początku września rozpoczęło nową kampanię związaną z 30-leciem claimu „Just Do It”. Zaangażowało do niej kontrowersyjnego sportowca Colina Kaepernicka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"