Na co dzień Elżbieta Gorajewska pracuje jako dyrektor zarządzający firmy Nielsen Audience Measurement. Wcześniej była związana z CBOS i GfK Polonia. Prezesem OFBOR-u była już w latach 2003-2005.
W czasie rozpoczynające się kadencji Gorajewska chce doprowadzić do wzrostu znaczenia certyfikowanych agencji badawczych. - Naszym priorytetem w najbliższych latach będzie pokazywanie, jak ważna dla przedsiębiorstw i instytucji jest wiedza dostarczana przez profesjonalne agencje. Równolegle będziemy bardzo podkreślali, że w działalności badawczej nie może być mowy o jakichkolwiek kompromisach w obszarze jakości. Dlatego niezmiennie będziemy rekomendowali klientom korzystanie z usług agencji badawczych posiadających certyfikat PKJPA - zapowiada.
Ten certyfikat OFBOR promuje od ub.r. - Na rynku pojawiło się wiele podmiotów świadczących tanie usługi badawcze bardzo niskiej jakości. To buduje presję cenową i w ostatecznym rozrachunku obniża wartość jaką otrzymują klienci. Chcemy ich przekonywać, że nie warto oszczędzać na jakości - dodaje Elżbieta Gorajewska.












