Elżbieta Pracka-Godlewska w Spicy Mobile dołączyła do zespołu kierowanego przez Tomasza Kąkola. Do jej obowiązków należy planowanie działań reklamowych dla klientów agencji, kontrola i optymalizacja kampanii reklamowych na urządzeniach mobilnych, a także analiza rynku i działań konkurencji. Elżbieta będzie też uczestniczyć w projektach new business.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/spicy-mobile-z-nowa-struktura-sprzedazy ##
Elżbieta Pracka-Godlewska poprzednio w domach mediowych
Elżbieta Pracka-Godlewska przed dołączeniem do Spicy Mobile jej kariera zawodowa była związana z domami mediowymi jak Universal McCann, gdzie pracowała jako communication specialist w zespole obsługującym Nestle, czy Initiative Media, w którym na stanowisku communication planner odpowiadała za budżety reklamowe takich klientów jak Lego oraz Immofinanz. Pracowała też w Media Direction wspierając działania digitalowe Hasbro oraz Citroena.

Ma wieloletnie doświadczenie w obszarze zakupu i planowania mediów oraz przygotowywania strategii reklamowych dla klientów.











