eMarketer: do 2013 r. podwoi się wartość chińskiego rynku reklamy online

W bieżącym roku wydatki na internetową reklamę w Chinach mają wzrosnąć w porównaniu z rokiem ubiegłym o 37 proc. i sięgnąć 3,7 miliarda dolarów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Wysokie dwucyfrowe wzrosty są spodziewane co najmniej do 2014 roku, w którym chiński rynek reklamy online ma osiągnąć wartość 9,5 miliarda dolarów - prognozuje eMarketer.

 

grafika

W tym roku najpopularniejszym formatem internetowej reklamy w Państwie Środka ma być display, z nakładami na poziomie 1,78 miliarda dolarów, przed reklamą w internetowych wyszukiwarkach (1,44 mld USD). Z kolei w roku 2014 na display ma zostać przeznaczonych 4,28 miliarda dolarów, a na reklamę w wyszukiwarkach 4,23 miliarda dolarów.

eMarketer prognozuje, że cały chiński rynek reklamy w najbliższych latach również będzie notował dwucyfrowe wzrosty, ale nie tak wysokie jak w przypadku internetu. Wydatki na reklamę mają w latach 2010 - 2014 zwiększyć się z 33,64 do prawie 60 miliardów dolarów.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"