Emlab przygotuje kontynuację kampanii "Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje"

Agencja Emlab (Grupa S/F) wygrała przetarg Związku Polskie Mięso na realizację ogólnopolskiej kampanii "Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje - kontynuacja".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Emlab przygotuje kontynuację kampanii "Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje"

Agencja Emlab wygrała przetarg na opracowanie koncepcji, kreacji i kompleksową produkcję drugiej edycji ogólnopolskiej kampanii informacyjnej „Marka Polskie Mięso/Polska Smakuje - kontynuacja”. W postępowaniu brała udział jeszcze agencja Brandmates.

Działania w ramach projektu obejmą cykl eventów informacyjno-promocyjnych, działania w kanale digital, przygotowanie strony WWW kampanii oraz lokowania w telewizji i prasie.

To drugi projekt, który Emlab zrealizuje dla Związku Polskie Mięso – agencja odpowiadała także za działania w ramach pierwszej edycji kampanii od grudnia 2018 do kwietnia 2019. Tak jak poprzednio, celem nadchodzącej edycji będzie dalsza popularyzacja i aktualizacja wiedzy na temat polskiego drobiu i wieprzowiny.

Kampania zostanie sfinansowana z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego oraz Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.

 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa