Enea chce zbadać efektywność swoich działań sponsoringowych

Spółka Enea SA, dostawca energii elektrycznej planuje zatrudnić agencję badawczą, która na jej zlecenie zajmie się monitoringiem efektywności działań sponsoringowych - zarówno dotychczasowych, jak i obecnie prowadzonych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Enea chce zbadać efektywność swoich działań sponsoringowych
fot. materiały prasowe

Co roku Enea angażuje się w sponsoring od 25 do 35 projektów. Są to zarówno inicjatywy ogólnopolskie (8-12 projektów), jak i celowe, obejmujące tereny, na których firma prowadzi działalność w zakresie dystrybucji energii.

Spółka chce nawiązać współpracę z agencją badawczą, która zajmie się dla niej comiesięczną analizą tego, jak m.in. aktywne w obszarze sponsoringu są inne, konkurencyjne firmy z sektora energetycznego, jak eksponowana jest w takim kontekście marka Enea oraz jaki jest ekwiwalent reklamowy czyli wartość mediowa marki dzięki sponsoringowi.

Wybrana agencja badawcza będzie pracować dla Enei do końca 2018 roku.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"