Mistrzostwa świata seniorów w sprincie kajakowym, których sponsorem jest produkująca i dystrybuująca energię elektryczną firma Enea, rozpoczęły się na poznańskim torze regatowym „Malta” 18 sierpnia, a potrwają do 22 sierpnia. – Ten sponsoring pomaga nam budować wizerunek i świadomość naszej marki jako dynamicznej, silnej i rozwojowej – uzasadnia Paweł Oboda, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej w przedsiębiorstwie. – W ten sposób realizujemy założenia budowy nowego wizerunku i prezentacji brandu grupy jako firmy, która odnosi się z troską do problemów zarówno ochrony środowiska naturalnego, wzmacnia relacje z klientami, jak również dba o dobre sąsiedztwo i współpracę ze społecznością lokalną – dodaje.
Przypomnijmy, że Enea od marca br. reklamuje się pod hasłem „Potęga wiatru. Siła wody”. Sponsoring mistrzostw kajakarskich ma nawiązywać do nazw żywiołów zawartych w tym sloganie.












