Enea szuka agencji wspierającej w zakresie sponsoringu i eventów

Spółka Enea rozpoczęła przetarg na wybór agencji wspierającej ją w obszarze marketingu sponsoringowego oraz działań eventowych. Umowę ze zwycięzcą zawrze na dwa lata

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Enea szuka agencji wspierającej w zakresie sponsoringu i eventów
fot. materiały prasowe

Enea przewiduje wybór nawet trzech agencji do współpracy, z którymi będzie zawierać tzw. umowy ramowe. Będzie z nimi współpracować przez dwa lata.

W przypadku obsługi działań eventowych do zadań wybranych firm należeć będzie m.in. przygotowywanie koncepcji, kompleksowej organizacji i realizacji spotkań z klientami  biznesowymi (B2B), organizacja eventów skierowanych do obszarów B2C, organizacja akcji promocyjnych i ambientowych skierowanych do klientów indywidualnych (B2C) i biznesu (B2B), organizacja imprez wewnętrznych, wsparcie realizacji działań z obszaru sponsoringu, promocji marki, CSR itp.

Od 30 do 50 projektów

W ciągu roku Enea angażuje się w sponsoring od 30 do 50 projektów, zarówno ogólnopolskich (10-12) jak i celowych (20-38 projektów). W ramach sponsorowanych projektów spółka realizuje działania w zakresie aktywizacji działań sponsoringowych oraz promocyjnych.

Wybrana w tym zakresie agencja będzie współpracować ze spółką przy realizacji strategii działań sponsoringowych w szczególności w zakresie sportu profesjonalnego i amatorskiego oraz kultury i sztuki, w tym w obszarze kultury masowej, a także w zakresie zaangażowania społecznego. Zajmie się organizacją działań aktywizujących sponsoring, w tym działań z obszaru społecznego zaangażowania w szczególności wydarzeń wspierających działania wizerunkowe i sprzedażowe oraz wpływających na budowę silnej marki Enea.

Enea stawia na sport

Firma współpracuje także w danym roku z co najmniej 4-6 klubami sportowymi reprezentującymi różne dyscypliny sportu oraz ligi sportowe. Dwie drużyny występują na najwyższym poziomie rozgrywek, a 2 do 4 reprezentują drugi poziom rozgrywek.  W tym roku spółka została sponsorem następujących drużyn: ENEA PTPS Piła – piłka siatkowa kobiet, Orlen Liga; ENEA AZS Poznań –  koszykówka kobiet, Basket Liga; ENEA Astoria Bydgoszcz – koszykówka mężczyzn, 1. liga; Stelmet Zielona Góra – koszykówka mężczyzn, Basket Liga i ENEA Energetyk Poznań – piłka siatkowa kobiet, 1. liga. Ponadto spółka angażuje się w sponsoring co najmniej 3-5 wydarzeń sportowych na terenie kraju. Eventy te głównie odbywają się w okresie od czerwca do sierpnia i trwają od 2 do 3 dni. W tym roku Enea była sponsorem ENEA Ironman 5150 Warsaw, ENEA Ironman 70.3 Gdynia, ENEA Bydgoszcz Triathlon i Memoriał Alfreda Smoczyka. Poza tym Enea została została sponsorem Polskiego Związku Towarzystw Wioślarskich.

Spółka sponsoruje również Teatr Wielki w Poznaniu, Filharmonię Pomorską w Bydgoszczy i Filharmonię Zielonogórską. Angażuje się też w festiwale muzyczne i imprezy plenerowe, takie jak m.in. Enter ENEA Festival, ENEA Spring Break oraz plenerowe widowisko Orzeł i Krzyż.

Przetarg trwa do 11 października, a warunkiem udziału w nim jest wpłata 150 tys. zł wadium.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów