Wybrana w przetargu agencja marketingu sportowego zajmie się aktywizacją obecności marki Enea przy sponsoringu projektów sportowych, a w szczególności współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim, Polskim Związkiem Towarzystw Wioślarskich, Polskim Związkiem Tenisa Stołowego oraz z Natalią Partyką.
Do jej zadań należeć będą m.in. przygotowanie strategii komunikacji oraz projektowanie wszystkich materiałów promocyjnych, wizerunkowych i informacyjnych, a także w organizacja wydarzeń.
Szczegółowe dane precyzowane będą każdorazowo w briefach. Brief będzie zawierał opis wszelkich parametrów niezbędnych do prawidłowej wyceny i wykonania zamówienia (m.in. opis i cel realizacji, grupę docelową, termin realizacji, zakładane kanały komunikacji i nośniki).
Będzie też odpowiadać za przygotowywanie media planów, w tym dobór narzędzi i kanałów komunikacji dostosowanych do celów biznesowych zaplanowanych działań, negocjowanie i zawieranie umów z dysponentami mediów, zakup czasu i miejsca w mediach, w tym stałą kontrolę i optymalizację wszelkiego rodzaju możliwych do uzyskania korzyści, np. rabatów, dodatkowych emisji itp. Ma również nadzorować realizację zleceń, kontraktowanie usług zewnętrznych i weryfikację zamieszczenia reklam i materiałów w mediach.

Z wybraną agencją Enea będzie pracować przez 18 miesięcy od momentu zawarcia umowy. O wyborze zwycięskiej firmy zdecyduje w 60 proc. cena, w 40 proc. - podejście kreatywne.
Równolegle Enea prowadzi przetarg, w którym zostanie wybrana agencja do dwuletniej obsługi w zakresie public relations.











