Enea wybiera agencję reklamową w zakresie ATL i BTL

Spółka Enea, dostawca m.in. energii rozpoczęła przetarg na wybór agencji reklamowej w zakresie obsługi ATL i BTL. Z wybraną firmą będzie pracować przez rok, a wartość umowy oszacowano wstępnie na 5,5 mln zł netto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Enea wybiera agencję reklamową w zakresie ATL i BTL
fot. materiały prasowe

Rozpoczęty właśnie przetarg dotyczy świadczenia kompleksowej obsługi ATL i BTL w zakresie planowania i projektowania wszystkich materiałów produktowych, sprzedażowych, wizerunkowych i informacyjnych na potrzeby spółki.

Wybrana firma będzie pracować dla Enea przez rok od momentu podpisani umowy. Wartość kontraktu wstępnie oszacowano na 5,5 mln zł netto. Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 14 września br. jest wpłata 55 tys. zł wadium.

Firma ostatnią szeroką kampanię reklamową realizowała jesienią ub.r. Wówczas za realizację działań pod hasłem „Ulepszasz - Wygrywasz” odpowiadała od strony reklamowej agencja GPD Agency.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"