Enel-Med: w każdym pacjencie widzimy człowieka

Pod hasłem "W każdym pacjencie widzimy człowieka" rozpoczęła siękampania reklamowa centrum Enel-Med. Akcja podkreślaprofesjonalność usług medycznych świadczonych przez firmę.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa centrum medycznegoEnel-Med opiera się na wizerunku jego założycielaAdama Rozwadowskiego, którego słowa "W każdympacjencie widzimy człowieka" są hasłem przewodnim akcji. Celemdziałań jest wzrost sprzedaży i rozpoznawalności firmy orazbudowanie jej wizerunku jako marki premium.

Akcja jest prowadzona na outdoorze (billboardy citylighty iplakaty w centrach handlowych w Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu)oraz w internecie (bannery w wybranych serwisach, reklamy wwyszukiwarce Google), prasie (inserty) i radiu. Kreację i strategiękampanii przygotowała agencja reklamowa AlbertLumberjacker.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"