Spółka Energa, aby zwiększyć rozpoznawalność swojej marki – zwłaszcza wśród młodszych klientów i fanów sportu – ma zamiar wprowadzić nową maskotę brand hero, która - obok bociana i przewodnika – stanie się narzędziem do bezpośredniego angażowania społeczności podczas sponsorowanych przez nią imprez i wydarzeń.
Nowa maskotka ma odświeżyć wizerunek firmy, odzwierciedlać jej kluczowe wartości i dać nowe możliwości narracyjne w prowadzonych kampaniach, stając się centralnym elementem ich promocji.
Dlatego też Energa chce zatrudnić agencję, która zajmie się opracowaniem spójnej koncepcji i strategii działań na przeprowadzenie konkursu o charakterze otwartym oraz planu ich realizacji, który będzie skutkował dotarciem do potencjalnych uczestników.

Konkurs powinien rozpocząć się nie później niż w połowie października br. i zakończyć do końca listopada. Konkurs ma mieć charakter otwarty. Konkurs ten ma być skierowanych do artystów, projektantów, grafików, studentów kierunków artystycznych, itp.
Czytaj też: Ile firmy energetyczne wydają na reklamy?
Celem konkursu ma być stworzenie nowej maskotki, która dołączy do obecnych postaci – bociana i przewodnika – i stanie się oficjalną maskotką na imprezach/wydarzeniach sponsorowanych przez Energę. Nowa maskotka ma odzwierciedlać charakter firmy podkreślając jej zaangażowanie w sport, w zrównoważony rozwój, energię odnawialną oraz społeczną odpowiedzialność. Powinna być rozpoznawalna i angażująca, pasująca do roli brand hero na wydarzeniach sportowych oraz kampaniach promujących Energę.
Wybrana agencja będzie odpowiedzialna za koncepcję i organizację konkursu, jego promocję, zorganizowanie gali finałowej z ogłoszeniem zwycięzców, wręczeniem nagród i prezentacją projektu nowej maskotki. Zwycięzca konkursu otrzyma 10 tys. zł nagrody.











