Energooszczędne pralki w kampanii „Samsung. Przygotowany na zmiany”

Wystartowała druga odsłona kampanii „Samsung. Przygotowany na zmiany”. W drugim kampanijnym spocie zobaczymy energooszczędne pralki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

To kontynuacja kampanii Samsung, w której marka prezentuje inteligentne urządzenia AGD, z którymi będziemy gotowi na wszystkie życiowe zmiany i nie tylko. W tej części kampanii zobaczymy spot o pralkach AI EcoBubble, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby w codziennym życiu.

Działania komunikacyjne obejmują telewizję, digital, media społecznościowe, prasę oraz punkty sprzedaży. Za zakup mediów, w ramach kampanii odpowiada dom mediowy Starcom, a za kreację – agencja Leo Burnett oraz dom produkcyjny Dynamo.

Reżyserem spotu jest Bartosz Dombrowski. Za komunikację w mediach społecznościowych odpowiada VMLY&R, natomiast kreacją BTL zajął się Cheil. Za działania Public Relations odpowiada agencja Dfusion Communication.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/julia-wieniawa-samsung-koniec-maffashion-reklama-ile-zarabia ##

Równocześnie rozpoczęła się promocja cashback Samsung na wybrane pralki i suszarki oraz szafy odświeżające. W tej odsłonie konsumenci mogą uzyskać aż do 1500 zł zwrotu za zakup zestawu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa