Eobuwie w nowej kampanii kolekcji Spring/Summer 2020 podkreśla szeroki wybór oferty, sytuacji bezpieczeństwo dostaw oraz atrakcyjną ofertę rabatową.
W Polsce oficjalnie wystartowała kampania telewizyjna, która emitowana będzie także na 5 innych rynkach europejskich. Była poprzedzona działaniami w social media, kiedy ujawniono hasło przewodnie akcji #zawszewtwoimstylu.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ccc-sklepy-zamniete-spadek-wplywow-o-7-proc-i-357-mln-zl-straty-e-commerce-w-gore-o-43-proc-koronawirus-co-teraz ##
Kampania obejmuje emisję spotów o długościach 15 i 30 sekund oraz 8-sekundowych billboardach sponsorskich. Są pokazywane w głównych stacjach w Polsce, Rumunii, Bułgarii, Grecji oraz na Litwie i Węgrzech. W polskiej wersji spotów głosu lektora użycza Anna Dereszowska.

Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie akcja internetowa (głównie YouTube). Ta część obejmie 9 rynków: polski, rumuński, węgierski, bułgarski, litewski, grecki, słowacki, czeski i niemiecki.
Zarówno spot wideo, jak i sesja fotograficzna powstały w styczniu br. w Kapsztadzie.
Od strony kreatywnej za całość odpowiadała agencja 23 Heroes, za produkcję Sputnik Studio.











