Epson zaprasza na VIII Uliczną Bitwę Fotograficzną

W sobotę 20 sierpnia 2011 r. o 20:00, na żywo, pod gołym niebem, na skwerze przy Zamku Piastowskim odbędzie się w Gliwicach VIII Uliczna Bitwa Fotograficzna – publiczność i Marek Arcimowicz, znany fotograf „miejsc niedostępnych”, wybiorą zwycięzców spośród autorów zdjęć prezentowanych na wielkim ekranie. Tematem zdjęć zgłaszanych do tej edycji Bitwy jest DROGA NA SZCZYT...

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Sierpień 2011 — VIII Uliczna Bitwa Fotograficzna to doskonała zabawa – zdjęcia na temat DROGA NA SZCZYT każdy nadesłać może do północy, w czwartek 18 sierpnia br. – szczegóły na stronie: http://pokochajfotografie.pl/?page_id=5763. Finalna Bitwa odbędzie się 20 sierpnia 2011 o godzinie 20:00 na skwerze przy Zamku Piastowskim. Publiczność pod przewodnictwem Marka Arcimowicza stanie się jury wyłaniającym zwycięzców spośród autorów zdjęć, które zakwalifikowały się do finału – publicznej prezentacji na wielkim ekranie. Doskonałą jakość i wierność barw oraz ich nasycenie zgodne z oryginałami gwarantuje wysokiej jasności projektor Epsona Z8050W, który wykorzystany zostanie do prowadzenia prezentacji.

Laureaci dostaną wiele ciekawych i wartościowych nagród, w tym fotograficzną drukarkę Epson Stylus Photo PX720WD. Urządzenie drukuje zdjęcia przewyższające jakością odbitki z zakładu fotograficznego, a ponadto oferuje skanowanie, kopiowanie i druk dwustronny dokumentów. Wbudowany moduł Wi-Fi umożliwia bezprzewodową komunikację z komputerem i zdalny wydruk zdjęć.

Bitwa odbywa się w ramach Międzynarodowego Festiwalu Artystów Ulicy “Ulicznicy”. Epson jest partnerem imprezy.

Marek Arcimowicz (ur. 1972), juror tegorocznej Ulicznej Bitwy Fotograficznej, znany jest z niezwykłych fotografii, które wykonał w miejscach niedostępnych dla 99% z nas. Ze sprzętem fotograficznym dotarł w bardzo dzikie i odległe miejsca. Obserwował i utrwalił zarówno piękne krajobrazy, jak i ludzi zmagających się z naturą i swoją własną słabością. Z wykształcenia architekt-planista, instruktor narciarstwa, a od kilkunastu lat zawodowo fotograf od „zadań specjalnych“. Przez lata pracował multidyscyplinarnie – łącząc funkcję fotografa, testera i projektanta sprzętu.

Pracuje dla liczących się klientów i największych agencji reklamowych w Polsce i za granicą. Z aparatem „zaliczył“ wszystkie strefy geograficzne. Od roku 2000 do 2004 był członkiem fotograficznej agencji PORTFOLIO. Również od 2000 r. współpracuje z polską edycją magazynu „National Geographic”, gdzie opublikował kilka reportaży. Poza tym jego prace i artykuły publikowano na łamach m.in.: “National Geographic Traveller”, „Podróże”, „Focus”, „GEO”, „CHIP – Photo-video-digital”, „Góry”, „Voyage”, „Newsweek”, „Wiedza i Życie”, „Gazeta Wyborcza”, „Foto-Pozytyw”. Jego prace były eksponowane na kilkunastu wystawach indywidualnych i zbiorowych, w tym na wystawie “Oczami Fotografów National Geographic”. Wielokrotny juror konkursów fotograficznych. Uczestnik XII i XIII Biennale Fotografii Górskiej (jest dwukrotnym laureatem I nagrody). Od roku 2005 członek światowej “stajni” fotografów LOWEPRO. Wspierany ponadto przez PELI, MERRELL i TILAK. Obecnie redaktor i “frontowy” fotograf Magazynu “GÓRY”. Prowadzi mobilne studio foto/graficzne – żyje i pracuje w międzykontynentalnym rozkroku. Poza pracą – mieszka z żoną, dwójką dzieci i psem w górach.

Informacje o firmie Epson

Epson jest globalnym liderem w dziedzinie obrazowania i innowacji. Epson dąży do tego, by przekraczać oczekiwania klientów, tworząc kompaktowe, energooszczędne i precyzyjne technologie. Oferta produktów firmy obejmuje drukarki oraz projektory 3LCD do zastosowań biznesowych i domowych, a także inne urządzenia elektroniczne i ciekłokrystaliczne.

Grupa Epson, kierowana przez Seiko Epson Corporation z Japonii, zatrudnia na świecie ponad 80 tys. pracowników w 102 spółkach. Epson szczyci się stałym wkładem w glo­­balną ochronę środowiska, a także w funkcjonowanie społeczności, w których działa.

Wizja środowiskowa 2050 – http://eco.epson.com

Epson Europe

Epson Europe BV z Amsterdamu to regionalna centrala grupy odpowiedzialna za Europę, Środkowy Wschód, Rosję i Afrykę. Zatrudniający 2400 pracowników oddział Epson Europe w roku fiskalnym 2009 osiągnął sprzedaż równą 1 875 milionom euro. www.epson-europe.com

Epson w Polsce

Według badań niezależnych audytorów rynku Epson w Polsce ma 16,5% udział w rynku popularnych drukarek atramentowych, 17,5% w rynku urządzeń wielofunkcyjnych (MFP). W zakresie projektorów WXGA w 2010 roku sprzedaż Epsona w Polsce wzrosła 4. krotnie. Epson ma 15% udział w sprzedaży projektorów w Polsce.

Dodatkowych informacji udzielają:

Epson Europe BV

Oddział w Polsce

Dorota Wódka-Kot

tel. (22) 375 75 16

e-mail: dorota.kot@epson.eu

Internet: www.epson.pl

Obsługa Prasowa i PR:

INDALO Public Relations, ul. Grochowska 341/281A, 03-822 Warszawa

komórka: 501 772 619 zbigniew.blewonski@indalo.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online