Equinox Polska zdobył budżet mediowy Philipiak

Dom mediowy Equinox Polska zapewni obsługę mediową tegorocznejkampanii marki Philipiak. Akcja będzie prowadzona w telewizji,outdoorze, prasie i internecie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dom mediowy Equinox Polska zwyciężył w przetargu naprzygotowanie, zakup i obsługę mediową tegorocznej kampaniireklamowej marki Philipiak.Akcja będzie prowadzona przede wszystkim w telewizji (kanałyogólnopolskie i niszowe) oraz outdoorze (nośniki 6 x 3 i siatkiwielkoformatowe w dużych miastach), a także w prasie iinternecie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji