eService wyróżniony złotym godłem Najwyższa Jakość Quality International 2020

Lider polskiego rynku płatności elektronicznych – eService, otrzymał złote godło Programu Najwyższa Jakość Quality International 2020. Kapituła programu pod patronatem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Polskiego Komitetu Normalizacyjnego oraz Katedry Zarządzania Jakością Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, bardzo wysoko oceniła jakość i bezpieczeństwo usług oferowanych przez firmę. Uhonorowała także jej zaangażowanie w promowanie najwyższej jakości, przejawiające się we wszystkich aspektach prowadzonej działalności.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wyróżnienie w Programie Najwyższa Jakość Quality International 2020 jest dla nas potwierdzeniem słuszności wyboru priorytetów, którymi kierujemy się na co dzień. Wiele lat temu zdecydowaliśmy się postawić na jakość w zakresie bezpieczeństwa, niezawodności, sprawnej obsługi i wygody korzystania z naszych usług, jakiej oczekują nasi klienci. Dziś ten wybór procentuje, zarówno w postaci złotego godła QI2020, jak i tego, że jesteśmy najchętniej wybieranym agentem rozliczeniowym w Polsce – powiedziała Joanna Seklecka, prezes eService.

eService, jako jedyna firma w branży agentów płatniczych, już od 11 lat nieprzerwanie gwarantuje bezpieczeństwo oraz najwyższą jakość usług akceptacji płatności bezgotówkowych na terminalach POS, oraz rozwiązań płatniczych eCommerce i mCommerce – dla handlu elektronicznego. Stale monitoruje ją za pomocą niezależnych audytorów, a osiągane wyniki potwierdza certyfikatami ISO 9001 oraz PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard).

Wyróżnikiem firmy jest także największa w Polsce – własna sieć serwisowa oraz działające 24 godziny na dobę, 365 dni w roku Centrum Obsługi Akceptanta, wspierające klientów z Polski i zagranicy. Również ono posiada regularnie aktualizowany Certyfikat ISO 18295. Jest on potwierdzeniem wysokiej jakości zarządzania oraz zastosowania standardów i rozwiązań, dzięki którym sprawy zgłaszane przez klientów są załatwiane znacznie szybciej, niż w standardzie obsługi przyjętym na rynku.

Oprócz obsługi terminali płatniczych, eService oferuje szeroki zakres dodatkowych usług i produktów. Są wśród nich: doładowania telefonów komórkowych, programy lojalnościowe w oparciu o technologię ZenCard,  narzędzia Bussines Intelligence oraz karty podarunkowe. Firma dostarcza także usługę rozliczania krajowych i zagranicznych płatności internetowych realizowanych przy użyciu kart i przelewów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"