eSky Group z nowym chief marketing officerem

Do zarządu internetowego biura podróży eSky Group dołącza Ryan Cotton, obejmując stanowisko chief marketing officera. Dotychczas pełnił funkcję digital marketing directora w Thomas Cook. Teraz będzie odpowiadał za rozwój i komunikację całej Grupy.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
eSky Group z nowym chief marketing officerem
Ryan Cotton

Po przejęciu przez eSky Group w 2024 roku najstarszej marki turystycznej na świecie Thomas Cook, Ryan Cotton jako digital marketing director odpowiadał za kluczowe inicjatywy po rebrandingu – przede wszystkim znaczące usprawnienia w obszarze digital marketingu. Rozwijał pozycjonowanie spółki jako internetowego biura podróży, opierającej swoją ofertę na pakietach dynamicznych Lot+Hotel.

– Moim celem jest dalszy rozwój eSky i Thomas Cook, ale przede wszystkim synergii obu marek eSky Group. Mocne brandy to te, które są wyraziste, mają swoją osobowość, ale także takie, o których klienci mówią rodzinie i znajomym, bo są autentyczne i za każdy razem dotrzymują obietnic. Wszyscy pracownicy odgrywają istotną rolę w tym, abyśmy byli zapamiętani z dostarczania wyjątkowych doświadczeń podróżniczych. Kluczowy jest oczywiście nasz zespół marketingowy, który dba o to, by cele i wartości komunikacji były jak najbardziej widoczne – podkreśla Ryan Cotton.

Jak wskazano w komunikacie, dołączenie Ryana Cottona do zarządu we wrześniu 2025 r. to kolejny ważny krok w procesie integracji i budowania synergii pomiędzy markami Thomas Cook i eSky pod wspólną banderą eSky Group.

Obecnie zarząd eSky Group tworzą: Andrzej Kozłowski (prezes zarządu, chief executive officer), Piotr Woś (wiceprezes zarządu, chief operating officer), Łukasz Makolądra (chief financial officer), Jakub Bajorski (chief product officer), Alan French (chief holiday officer) i Ryan Cotton (chief marketing officer).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję