Grupa eSky wprowadza nową platformę komunikacji

Grupa eSky wprowadza nową platformę komunikacji i kampanię wizerunkową, które powstały w wyniku opracowania nowej strategii marketingowej i pozycjonowania marki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Grupa eSky wprowadza nową platformę komunikacji
fot.mat.pras.

Nowa platforma komunikacji marki eSky ”eSky.pl. Odkryj podróżowanie na nowo” jest wynikiem prac nad strategią marketingową oraz pozycjonowaniem marki, które zostały poprzedzone badaniami jakościowymi i ilościowymi na 8 rynkach z regionu Europy Środkowo - Wschodniej.

 - Świat po pandemii diametralnie się zmienił i coraz trudniej go zrozumieć. Ludzie odkładają często na później decyzje związane z przyjemnościami, przez co jeszcze bardziej wpadają w codzienną rutynę. W eSky chcemy inspirować do przełamania tej rutyny poprzez podróżowanie. Chcemy, by nasi Klienci otwierali się na nowe wrażenia, odbudowywali relacje oraz dbali o dobrostan swój i swoich bliskich – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, marketing communication director w Grupie eSky.

Odkrywanie podróżowania na nowo, start kampanii

Integralną częścią komunikacji marki eSky jest od teraz hasło ”Odkryj podróżowanie na nowo” . Obowiązuje we wszystkich kanałach, a także w przyszłych kampaniach. Prace nad nową platformą komunikacji są ściśle skorelowane z wynikami badań konsumenckich, które firma przeprowadziła wiosną br. na rynku polskim, rumuńskim, bułgarskim, czeskim, słowackim, węgierski, chorwackim oraz greckim. W ramach platformy marka eSky chce dostarczać klientom inspiracji i zachęcać do odkrywania świata na nowo na swój własny sposób, jednocześnie dostarczając wszystkich niezbędnych narzędzi do zaplanowania podróży, tj. produktów i usług, takich jak loty, noclegi, city break lub wakacje w pakietach lot+hotel, czy produkty dodatkowe, jak ubezpieczenia, wynajem samochodów, transfery lotniskowe, oraz atrakcje.

Wprowadzeniu nowej platformy komunikacji towarzyszy kampania wizerunkowa marki eSky na 8. rynkach, w tym w Polsce, Rumunii, Bułgarii, Słowacji, Grecji, Węgrzech i Czechach. Kampania wizerunkowa zbudowana jest wokół tematu krótkich podróży typu city break do europejskich miast. Potrwa ona do końca października i będzie się opierać na dwóch 20-sekundowych oraz czterech 6-sekundowych spotach reklamowych emitowanych w YouTube. Działania online prowadzone będą także w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram oraz TikTok), w formie display oraz artykułów natywnych w ogólnopolskich portalach internetowych, a także w kanałach influencerów. Komunikacja offline skupia się na działaniach OOH, w tym na muralach, które powstały w Katowicach i Warszawie, oraz siatkach wielkoformatowych w Bukareszcie.

Za stworzenie koncepcji kreatywnej odpowiada agencja Change Serviceplan, produkcję spotów agencja Welcome Digital, a zakupem mediów zajął się wewnętrzny zespół firmy eSky we współpracy z domem mediowym Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+