40 tys. zł na podróże w urodzinowej kampanii eSky.pl

Z okazji 20 urodzin platforma turystyczna eSky.pl uruchamia konkurs z pulą nagród 40 tys. zł do wydania na wakacje i city breaki w opcji lot+hotel. Szykuje też dedykowaną identyfikację wizualną i event w Warszawie z użyciem hologramów 3D.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
40 tys. zł na podróże w urodzinowej kampanii eSky.pl

Platforma eSky.pl uruchomiła konkurs o łącznej puli nagród wynoszącej 40 tys. zł. By wziąć w nim udział należy między 6 a 23 czerwca na Facebooku, Instagramie lub TikToku zamieścić wideo z hasztagiem #eSky20lat i – wykorzystując ujęcia z ostatniej podróży – pokazać, jak dobrze spędzało się czas w trakcie zagranicznego wyjazdu. Na zwycięzców czekają vouchery o wartości 20 tys. zł i 20 bonów po 1 tys. zł, które można będzie wykorzystać na zarezerwowanie wakacji lub city breaka w opcji lot+hotel.

- Dodatkowo na 20-lecie marki przygotowaliśmy okazyjne oferty na wakacje i city breaki w formule pakietowej, do których dostęp podróżnicy będą mieli zarówno na naszej stronie internetowej i w reklamach wyświetlanych online, jak i w naszym newsletterze czy powiadomieniach dla użytkowników aplikacji — wyjaśnia Inga Wawrzyniak-Gacek, marketing & communications director w Grupie eSky.

Hologramy 3D dla lepszego zaangażowania przechodniówAktywacji społeczności podróżniczej z okazji 20. rocznicy założenia eSky.pl towarzyszyć będą działania promocyjne. W kanałach cyfrowych obejmie ona media społecznościowe, YouTube, a także kampanię display. Natomiast w warstwie OOH pojawią się billboardy, w tym przy wybranych polskich lotniskach oraz jedna niestandardowa inicjatywa w Warszawie.

- We współpracy z brytyjską agencją Disturbed Media Group postawimy na jeden z najnowocześniejszych nośników reklamowych: hologramy. W dniach 12-13 czerwca pasażerowie, którzy pojawią się na Dworcu Centralnym, będą mogli bezpośrednio wziąć udział w evencie z użyciem technologii trójwymiarowych Hypergram i zgarnąć nasze urodzinowe upominki. A już 20-21 czerwca podobnych wrażeń doświadczą mieszkańcy i goście stolicy, którzy wybiorą się do centrum handlowego Westfield Arkadia - mówi Inga Wawrzyniak-Gacek.

Na czas obchodów dwudziestolecia firmy Grupa eSky przygotuje dedykowaną identyfikację wizualną marki we wszystkich lokalnych domenach, dodając do logotypu element o treści „20 lat”. Aktywne działania komunikacyjne spółka poprowadzi również w Bułgarii i Rumunii – drugim i trzecim (po Polsce) rynkach w Europie Środkowo-Wschodniej pod względem generowanych przychodów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu