EssenceMediacom broni obsługi mediowej Play

Sieć komórkowa Play rozpoczęła przetarg na obsługę mediową. Budżetu broni agencje EssenceMediacom (GroupM), która pracuje dla marki nieprzerwanie od 2010 roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
EssenceMediacom broni obsługi mediowej Play

Play zaprosił do przetargu na planowanie i zakup mediów kilka agencji, jednak ich liczby i nazw nie podaje.

Wiadomo jedynie, że budżetu klienta broni EssenceMediacom (GroupM). 

Przetarg dotyczy kompleksowej obsługi mediowej, bez social mediów. 

EssenceMediacom (wcześniej Mediacom) obsługuje mediowo markę Play nieprzerwanie od 2010 roku. Ostatni raz agencja ta broniła budżetu telekomu na przełomie 2019 i 2020 roku.

Marka aktualnie prowadzi kampanię świąteczną, w której występują Anna Mucha i Arkadiusz Jakubik. Marka latem tego roku rozstrzygnęła przetarg reklamowy, wybierając do współpracy agencję Plej w miejsce Grandesów.  

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"