Euro Effie 2015: Grey Group EMEA agencją sieciową roku, kampania Deutsche Telekom z Grand Prix

Agencja Grey Group EMEA otrzymała tytuł Agencji Roku, a kampania pod hasłem „Travel & Surf” przygotowana przez agencję DDB Berlin dla Deutsche Telekom nagrodę Grand Prix na tegorocznym konkursie Euro Effie Awards EACA 2015.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Euro Effie 2015: Grey Group EMEA agencją sieciową roku, kampania Deutsche Telekom z Grand Prix

Jury konkursu nagrodziło 20 zwycięzców z 5 krajów Europy. Agencja Grey zdobyła 9 z 20 statuetek w 7 kategoriach (3 złote - FMCG, Small Budget; 4 srebra - Brand Experience, Consumer Goods, Long-term Effectiveness, Product/Service Launch; oraz dwa brązy - FMCG i Retail). Nagrody przyznano dla prac zrealizowanych dla: Procter & Gamble (Gillette, Fairy, Lenor, Febreze), McCormick, Deichmann, United Biscuits and Bolia.com.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/effie-2015-grand-prix-dla-wirtualnej-polski-ddb-tribal-i-starcom-firmami-roku ##

Nagrody w konkursie Euro Effie Awards EACA 2015

Kategoria FMCG:Złoto: „More than laundry”, Grey Germany, P&G International OperationsBrąz: „Sweeet”, Grey London, United BuscuitsBrąz: Princeland, Ogilvy&Mother, Mondelez

Kategoria Automotive:Złoto: „Aygo. Go fun yourself”, Toyota Motor Europe, ZenithOptimediaSrebro: Volkswagen Polo „Drive confident”, VolkswagenAG, DDBSrebro: Kia Sportage, Innocean Worldwide Europe, Kia Motors Europe

Kategoria: Best Demonstartion  of Integrated Effectiveness:Brąz: Magnum. Celebrating 25 years of pleasure, Lola (Mullen Lowe Group), Unilever

Kategoria Brand Experience:Złoto: Turn off to turn on, TMW Unlimited, Reckitt BenckiserSrebro: Febreze Roadtrip, Grey Germany, P&G International Operations.

Kategoria Brand Revitalisation:Srebro: Turn off to turn on, TMW Unlimited, Reckitt BenckiserSrebro: Coffee vs. Gangs, JWT London, Mondelez

Kategoria Consumer Goods:Srebro: Selling sofas in a financial meltdown, UncleGrey, Bolia.com

Kategoria General Healthcare & OTC Products:Srebro: Turn off to turn on, TMW Unlimited, Reckitt Benckiser

Kategoria IT/Telco:złoto: „Travel&surf”, DDB Germany, Deutsche Telekom

Kategoria: Long-Term Effectiveness:Srebro: Fairy – the longer lasting brand legend, Grey London, Procter&Gamble

Kategoria: Products/ Service Launch:Złoto: Love in the fridge, Ogilvy Germany, Unilever'BCS CompanySrebro: Gillette Body, Grey London, Procter&Gamble

Kategoria Retail:Brąz: Because we love shoes, Grey Germany, Deichmann

Kategoria Small Budget:Złoto: Gillette Body, Grey London, Procter&GambleZłoto: Selling sofas in a financial meltdown, UncleGrey, Bolia.com

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online