Jury konkursu nagrodziło 20 zwycięzców z 5 krajów Europy. Agencja Grey zdobyła 9 z 20 statuetek w 7 kategoriach (3 złote - FMCG, Small Budget; 4 srebra - Brand Experience, Consumer Goods, Long-term Effectiveness, Product/Service Launch; oraz dwa brązy - FMCG i Retail). Nagrody przyznano dla prac zrealizowanych dla: Procter & Gamble (Gillette, Fairy, Lenor, Febreze), McCormick, Deichmann, United Biscuits and Bolia.com.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/effie-2015-grand-prix-dla-wirtualnej-polski-ddb-tribal-i-starcom-firmami-roku ##
Nagrody w konkursie Euro Effie Awards EACA 2015
Kategoria FMCG:Złoto: „More than laundry”, Grey Germany, P&G International OperationsBrąz: „Sweeet”, Grey London, United BuscuitsBrąz: Princeland, Ogilvy&Mother, Mondelez
Kategoria Automotive:Złoto: „Aygo. Go fun yourself”, Toyota Motor Europe, ZenithOptimediaSrebro: Volkswagen Polo „Drive confident”, VolkswagenAG, DDBSrebro: Kia Sportage, Innocean Worldwide Europe, Kia Motors Europe

Kategoria: Best Demonstartion of Integrated Effectiveness:Brąz: Magnum. Celebrating 25 years of pleasure, Lola (Mullen Lowe Group), Unilever
Kategoria Brand Experience:Złoto: Turn off to turn on, TMW Unlimited, Reckitt BenckiserSrebro: Febreze Roadtrip, Grey Germany, P&G International Operations.
Kategoria Brand Revitalisation:Srebro: Turn off to turn on, TMW Unlimited, Reckitt BenckiserSrebro: Coffee vs. Gangs, JWT London, Mondelez
Kategoria Consumer Goods:Srebro: Selling sofas in a financial meltdown, UncleGrey, Bolia.com
Kategoria General Healthcare & OTC Products:Srebro: Turn off to turn on, TMW Unlimited, Reckitt Benckiser
Kategoria IT/Telco:złoto: „Travel&surf”, DDB Germany, Deutsche Telekom
Kategoria: Long-Term Effectiveness:Srebro: Fairy – the longer lasting brand legend, Grey London, Procter&Gamble

Kategoria: Products/ Service Launch:Złoto: Love in the fridge, Ogilvy Germany, Unilever'BCS CompanySrebro: Gillette Body, Grey London, Procter&Gamble
Kategoria Retail:Brąz: Because we love shoes, Grey Germany, Deichmann
Kategoria Small Budget:Złoto: Gillette Body, Grey London, Procter&GambleZłoto: Selling sofas in a financial meltdown, UncleGrey, Bolia.com











