Euro RSCG Warsaw dla Caprio

Od 9 maja rusza kampania telewizyjna soków owocowych Caprio (Maspex Wadowice) przygotowana przez Euro RSCG Warsaw

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Spot reklamowy pod hasłem "Bliźniaki" utrzymany jest w ciepłym,  rodzinnym klimacie. Reklama przedstawia rodzinę złożoną z 5 par sympatycznych bliźniaków w różnym wieku. Każda z par zajmując się swoimi ulubionymi czynnościami ze smakiem pije pyszne owocowe Caprio, które jest podwójnie smaczne i podwójnie rodzinne, bo dwa litry Caprio w cenie jednego sprawiają, że połowa rodziny pije gratis.

Celem reklamy jest wzrost świadomości marki i zakomunikowanie jej ekonomicznych korzyści (2l soku w cenie 1l) oraz budowanie emocjonalnej więzi z konsumentem poprzez kreowanie rodzinnego wizerunku marki.

Grupę docelową stanowią kobiety posiadające rodziny (przynajmniej dwójkę dzieci), mieszkające w miastach, aktywne zawodowo, ale oddane życiu rodzinnemu. Mają duży krąg krewnych i znajomych, z którymi często spotykają się w zaciszu domowym. Przygotowywanie jedzenia, wspólne posiłki to filar codziennej aktywności i niezwykle ważna sfera ich życia - to podstawa, by poczuć się prawdziwymi matkami i żonami. Jednakże zwykle borykają się z ograniczeniami budżetu gospodarstwa domowego.

Spoty reklamowe zostały przygotowane w 2 wersjach; 30-sekundowej oraz 15 sekundowej i będą emitowane w TVP I, II, TVN 7, Polsat.Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji